Tentenkamp: maak een punt van betaalbaar wonen in Kortrijk

Welke stad willen we? Een stad op mensenmaat of een stad op centenmaat? Langs de Leie komen er vooral dure lofts en appartementen, het goedkoopste flatje in Budalys kost €1600, terwijl iedereen weet dat een gemiddeld pensioentje dat nooit kan betalen. Als je als gewone Kortrijkzaan aan de Leie wil wonen, zal het in een tent te doen zijn. Daarom organiseren wij als symbolische actie ons tentenkamp. We zorgen voor een gezellige avond met een drankje en getuigenissen van mensen over de woonproblematiek in Kortrijk.

Ontdek ons programma over wonen: https://kortrijk.pvda.be/woonstad

[Meer info volgt]

28 september 2018 om 17u00 - 23u00
Schouwburgplein
Schouwburgplein 12
Kortrijk 8500
Google map en route
Natalie Eggermont · · 0477440701

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.