Sfinksen met PVDA Kortrijk

Kom snuffelen en snuisteren naar een uniek stukje op de jaarlijkse rommelmarkt op de Sinksenfeesten. Je vindt de stand van PVDA Kortrijk terug in de Budastraat. Daar kan je kennismaken met een partij die steunt op haar leden en sympathisanten, weg van het infuus van dotaties en parlement. Wil je iets doneren voor de stand en de PVDA op een originele manier steunen? Laat dan zeker iets weten aan Jouwe Vanhoutteghem (0499 21 36 08)
20 mei 2018 - 22 mei 2018
Budastraat
Kortrijk 8500
Google map en route
Jouwe Vanhoutteghem · · 0499 21 36 08

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.