PVDA-café

De campagne is volop bezig en het leek ons een goed idee om naast de wijktochten, het bussen, de debatten en het plakken ook eens iets anders te doen. Welkom op ons eerste PVDA-café in Kortrijk!

Ben je lid van de PVDA, geen lid van de PVDA, wil je graag eens horen wat wij te zeggen hebben over wonen in Kortrijk, armoedebestrijding, een klimaatneutrale stad of heb je gewoon zin om iets te komen drinken dan is dit PVDA-café voor jou.

4 oktober 2018 om 19u00 - 23u00
Secretariaat Kortrijk
President Rooseveltplein 8
Kortrijk 8500
Google map en route
Jouwe Vanhoutteghem · · 0499213608

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.