PVDA ON TOUR KORTRIJK

Natalie Eggermont (onze lijsttrekster Vlaams Parlement) brengt de speerpunten van ons programma en daarna kijken we samen hoe jij kan helpen bij de campagne: folders bussen, een affiche aan je raam hangen, mensen overtuigen om voor de PVDA te stemmen, mee de wijken intrekken, een steunavond organiseren, … Wil je ook een handje toesteken in onze campagne? Er zijn vele mogelijkheden. Je kan ter plaatse je keuze maken. We waarderen élke hulp. Wij hebben niet de media en het grote geld. De vele sympatisanten zijn onze enige kracht en rijkdom. Voor de verkiezingen organiseren wij elke keer een steuncampagne. Dit jaar willen wij in onze provincie €14.300 ophalen. Om de kas van onze steuncampagne te spijzen, bieden we op elke PVDA on tour ook eten en drinken aan steunprijzen aan. In Kortrijk voorzien we een heerlijke chili sin carne en vragen je om op voorhand in te schrijven en een bedrag over te schrijven. Voor volwassenen €10 en voor kinderen t.e.m. 12 jaar €5.

Schrijf je hier in.

Ook als je komt zonder chili sin carne te eten, vragen we je om je in te schrijven.Schrijf je hier in.

15 maart 2019 om 19u00 - 22u00
Cafetaria 1302
Natalie Eggermont ·

Schrijf als eerste een reactie