Nieuwjaarsreceptie PVDA Zuid-West-Vlaanderen

Beste
In naam van PVDA West-Vlaanderen wensen we jezelf en je familie een gezond en solidair 2018.

Dit jaar worden er in West-Vlaanderen twee nieuwjaarsrecepties georganiseerd, een in het noorden en een in het zuiden van de provincie. We nodigen jou met familie en vrienden graag hiervoor uit. Op het programma staan onder andere een optreden van de MG's en het uitreiken van de Bluvn Goan, de Zuid-West-Vlaamse solidariteitsprijs. Meer info over onze receptie en de genomineerden voor de solidariteitsprijs vind je op west-vlaanderen.pvda.be

Met solidaire groeten

Filip Desmet
Voorzitter PVDA West-Vlaanderen

deuren open: 18u | speech RAOUL HEDEBOUW om 18u30 | optreden van de MG’s Brothers
8 december 2017 om 18u00 - 21u00
JC Tranzit
Nelson Mandelaplein 17
Kortrijk, België 8500
Google map en route
3 deelnemers

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

• neemt met 2 personen deel 2018-01-05 08:55:00 +0100