Betoging tegen racisme

Middenveldorganisaties, bewegingen en burgers verenigen zich naar aanleiding van 21 maart, de Internationale Dag tegen Racisme en Discriminatie. Tijdens een nationale manifestatie op 24 MAART 2018 in Brussel staan we op tegen haat en agressie, tegen discriminatie, racisme en ongelijkheid. Ook de PVDA ondersteunt deze betoging en roept op om massaal aanwezig te zijn. Want de PVDA doet niet mee met de heksenjacht tegen mensen zonder papieren en mensen op de vlucht; wij doen niet mee aan racisme; wij doen niet mee aan het relativeren van mensenrechten. Wij blijven trillen voor elk onrecht.

Uit West-Vlaanderen zijn er vertrekpunten in heel de provincie:

Station KORTRIJK: 12u05 - Contactpersoon: Heidi Walgraeve (0479 65 19 57 - kortrijk@pvda.be)

Schrijf je in via het volgende formulier: https://goo.gl/forms/8CSMVPGC3B0fU7Lz2 We bekijken nog of we werken met groepsticketten met de NMBS of met bussen, en jouw inschrijving bepaalt mee hoe wij naar Brussel-Noord gaan.
24 maart 2018 om 14u00 - 17u00
Station Brussel-Noord
Brussel 1000
Google map en route
Heidi Walgraeve · · 0479 65 19 57

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.